Termenii şi condiţiile BursaTractari

Modificat azi 08-03-2024

 

1.) BursaTractari este aplicatia gazduita la adresele de internet bursatractari.ro aflate in proprietatea Bursa Transport Auto S.R.L.

 

2.) Este interzi ca firmele de transport sa publice anunturi. Nu se accepta intermedierea! Publicarea de anunturi se face doar de persoane fizice sau companii care nu practica servicii transport autovehicule sau transport autoturisme avariate.

 

3.) Contul BursaTractari poate fi folosit doar doar dupa un singur dispozitiv simultan.

 

4.) BursaTractari este o aplicatie profesionala B2B self service cu acces preplatit si cu reguli de admitere, destinata operatorilor si utilizatorilor de servicii de transport rutier de autoturisme din toata Europa.

 

5.) Inregistrarea utilizatorului in aplicatia BursaTractari se face strict pe baza datelor de companiei si plata abonamentului se face doar cu datele cardului de companie.

 

6.) Utilizatorii platormei BursaTractari utilizeaza aplicatia strict in numele si folosul companiei ai caror prepusi sunt angajati sau administratori.

 

7.) Inregistrarea in platforma BursaTractari nu este admisa persoanelor fizice ea fiind o aplicatie profesionala B2B self service.

 

8.) Datele de contact ale companiei sunt procesate de catre personalul platformei BursaTractari ca fiind date de companie publice si nu ca date personale.

 

9.) Raspunderea pentru nerespectarea acestei reguli si orice consecinte ce decurg din aceasta nerespectare revine si apartine total utilizatorului companiei inregistrate, orice raspundere a persoalului platormei BursaTractari este exclusa.

 

10.) Crearea contului de companiei incepe prin introducerea codului fiscal al companiei, numele companiei si tara in care are inregistrat sediul social. Codul fiscal la nivel de tara de resedinta este unic, aceeasi companie nu se poate inscrie de mai multe ori in platforma BursaTractari.

 

11.) La inregistrarea companiei, utilizatorul declara datele legale ale companiei. Datele legale declarate vor fi verificate de catre administratia aplicatiei la acordarea accesului in platforma.

Autoplatforma trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) Să fie specializată și omologată pentru acest tip de activitate și să corespundă, din punct de vedere tehnic, circulației pe drumurile publice.
b) Să asigure integritatea autovehiculului în timpul operațiunilor de manevrare și transport prin suporturi/chingi/cârlige de remorcare special adaptate pentru orice tip de autovehicul.
c) Autoplatforma trebuie să aibă Certificatul de Inspecție Tehnică Periodică, precum și viza ITP aplicată pe talon.
d) Să se încadreze în normele legale de siguranță și securitate a transporturilor rutiere.
e) Să fie înscrise în circulație definitiv sau temporar.
f) Să dețină poliță RCA valabilă.
g) Poate să fie dotată cu macara/platformă hidraulică/braț hidraulic.
h) Să i se asigure personalul minim necesar, cu respectarea regimului de muncă și odihnă a conducătorului autoutilitarei, precum și să se respecte condițiile de muncă și protecția muncii, în vigoare la nivel național, pe tot timpul transportului.
i) Conducătorul auto al autoplatformei va fi atestat pentru acest tip de transport.
j) Prestatorul va avea licență de transport.
k) Serviciile de transport auto cu platformă trebuie să includă manevrarea autovehiculului (încărcarea/descărcarea de pe platformă), precum și asigurarea bunurilor pe toată durata transportului, astfel încât acestea să fie transportate în condiții optime.
l) Prestatorul trebuie să dețină o poliță de asigurare valabilă prin care să fie acoperite toate riscurile de pierdere/avariere/distrugere/furt a autovehiculului transportat (asigurare CMR cu o valoare de cel puțin valoarea autoturismului transportat).
m) Operatorului/transportatorului i se va solicita să dețină toate resursele necesare (startere auto – booster și/sau cărucioare) pentru încărcarea/descărcarea autovehiculului în condiții de siguranță, fiind răspunzător pentru toate manevrele necesare pentru parcarea bunului.
n) Transportatorul va deține toate resursele necesare pentru manipularea (încărcarea, descărcarea) autovehiculului având roțile blocate (frână de mână electrică activată, schimbător de viteze în P/Parking) cu ajutorul unei macarale sau a unui alt utilaj adecvat (de ex. booster).
o) Având în vedere posibilitatea transportării unui autoturism staționat și nepornit de mult timp, transportatorul trebuie să aibă în vedere posibilitatea ca acesta să nu pornească.
p) În estimarea prețului, operatorii economici trebuie să aibă în vedere și deplasarea platformei de la locul de parcare (garaj) până la locul de ridicare a bunurilor mobile.

12.) Reinnoirea dreptului de acces la platforma BursaTractari se face prin plata recurenta sau prin propia initiativa, cu maximum o luna inainte de expirarea abonamentului curent.

 

13.) Toate abonamentele au acces nelimitat la toate anunturile.

 

14.) Utilizatorul caruia i-a expirat abonamentul curent ramane vizibil in lista companiilor, cu mentiunea ca are acces inactiv.

 

15.) Profilul creat de catre companie este raspunzatoare pentru toate datele furnizate despre propria structura si activitate.

 

16.) La cererea personalului platformei BursaTractari sau a celorlalti membri ai comunitatii adresate administratiei, compania are obligatia de a documenta datele declarate.

 

17.) Compania cu membru activ sau inactiv foloseste platforma BursaTractari doar pentru interes propriu; in consecinta, nu poate initia sau accepta tranzactii de transport create in platforma in numele unui tert.

 

18.) Utilizatorii nu folosesc platforma in alte interese decat in cele ale companiei angajatoare.

 

19.) In momentul oferirii unui transport sa se verifice licente, documente care sunt puse la dispozitia companiei careia se pregateste sa oferteze transport in scopul evitarii unui incident privind termenul de plata.

 

20.) In cereri de transport sa se verifice cu atentie datele de contact ale ofertantului ca acestea sa coincida cu cele mentionate in profilul companiei ofertante, in special adresa de email si numarul de telefon, in special atunci cand serverul de email nu este un server de companie, ci un server general.

 

21.) Sa se verifice de catre utilizatorul platformei BursaTractari licenta de transport si autenticitatea numarului de inmatriculare al autoutilitarei in masura posibilitatilor dupa confirmarea cereri de transport.

 

22.) Toate postarile facute trebuie sa fie reale (cerere transport autovehicul, firma publicata).

 

23.) Este strict interzis limbajul licentios si exprimarile rasiste in comunicarea cu alti utilizatori.

 

24.) Datele depuse despre propria companie in scopul transparentei fata de comunitatea aplicatiei, precum si postarile de anunturi pentru transportat sau de autospeciale disponibile, sunt folosite doar in cadrul platformei BursaTractari, doar de catre membrii cu abonament activ, si nu devin publice pe alte cai de acces public.

 

25.) Platforma BursaTractari respecta starea de competitie intre membrii comunitatii si nu pune la dispozitie instrumente carora sa se faca o supraveghere a propriilor competitori prin prelucrari automate de date.

 

26.) Metoda de descurajare a achitarii cu intarziere a facturilor de transport se bazeaza pe declaratiile de neplata a facturilor de transport rutier de marfa cu scadente mai vechi de 60 e zile si de scoring-ul utilizatorului platformei BursaTractari.

 

27.) Documentele necesare pentru raportarea nerespectarii bunelor practici profesionale constau in contractul sau factura care atesta nerespectarea termenului de plata si duce la anularea serviciilor oferite de catre aplicatia BursaTractari.

 

28.) Raportare a incidentului de neplata poate fi declarat la 2 zile de la scadenta contractuala si nu mai tarziu de termenul legal de perimare a creantei.

 

29.) Platorma BursaTractari recomanda ca incidentele care nu pot fi evaluate transant si fara puncte de vedere clare sa nu se declare deoarece orice declaratie care implica puncte de vedere diferite si sustenabile ale declarantului, se vor retrage din lista de plangeri sau nu vor fi publicate.

 

30.) Raportarea indicentului se face catre personalul platformei BursaTractari pentru a analiza documentatia pusa la dispozitie de catre declarant, apoi personalul platormei BursaTractari il informeaza pe autorul incidentului si incearca rezolvarea amiabila a incidentului fara publicarea lui.

 

31.) Rezolvarea incidentului se face prin dovada platii catre reclamant.

 

32.) Scoring-ul platformei BursaTractari este un instrument evaluator al membrilor aplicatiei BursaTractari. Datele incep sa fie afisate in profilul fiecarui utilizator activ a platformei BursaTractari dupa prima luna de activitate a companiei.

 

33.) Modificarea conditiilor de utilizare este la dispozitia personalului platformei BursaTractari in functie de continutul si imprejurarile ce pot apare in viitor.

 

34.) Personalul platformei poate respinge inscrierea pentru legaturi cu companii suspendate si in baza informatiilor de afaceri ce conduc la un risc potential in defavoarea membrilor platformei.

 

35.) Retragerea dreptului de a fi membru pe platforma BursaTractari sunt faptele considerate culpabile ale companiei membra a aplicatiei si dau dreptul personalului platformei sa rezilieze unilateral contractul cu plata de daune-interese. In acest caz este anulat definitiv contul companiei pentru urmatoarele nereguli:-pentru tentativa de a intermedia in pierdere un serviciu de tranport folosind platforma

  •  – pentru declararea de informatii false
  •  – nerespectarea repetata a conditiilor de utilizare de catre utilizatorii sai
  •  – utilizarea unui instrument software fara autorizare prealabila in consultarea paginilor aplicatiei

 

36.) In ce scop se pot suspenda temporar serviciile:

  • – timp de o saptamana, pentru nefurnizarea in termen de 3 zile lucratoare a documentelor probatoare, solicitate de catre personalul platormei.
  •  – timp de o luna, in urma documentarii unei comenzi/contract de pe alta companie decat cea care a publicat comanda
  •  – timp de o luna, in urma documentarii unei confirmari de transport de pe alta companie decat cea care a negociat preluarea comenzii
  •  – timp de o saptamana pentru nerespectarea repetata a conditiilor de utilizare
  •  – timp de o saptamana pentru postarea excesiva de transporturi pentru care la cererea personalului platformei, nu sunt oferite justificari rezonabile de realitate
  •  – timp de o luna pentru imprumutul profilului altfei companii

 

37.)  In ce scop se pot suspenda complet serviciile:cand se aduna un numar mare de incidente/intarzieri de plata declarate impotriva sa; suspendarea ramane in vigoare pina la scaderea semnificativa a numarului de incidente de plata
risc la adresa celorlalti utilizatori ai platformei, alcatuit de posibilitatea dificultatii de incasare a contravalorii transportului de la ofertant; suspendarea ramane in vigoare pana la diminuarea riscului pe care societatea suspendata il prezinta.

 

38.)  Personalul platformei poate sterge postarile utilizatorilor vizibil false sau multiplu postate, sau fara validitatea documentatelor la cererea personalului platformei

 

39.)  Compania membru al platformei BursaTractari nu are dreptul la returnarea contravalorii drepturilor de acces deja platite pe perioada de suspendare sau a abonamentelor si creditelor neutilizate in caz de retragere a calitatii de membru a platformei.

 

40.)  BursaTractari are dreptul sa excluda orice companie fara drept de apel.